.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:قاطعیت و جدیت برای سلامت مردم مازندران
استاندار مازندران از قاطعیت در اجرای طرح ممنوعیت سفر و تردد به استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: دراجرای طرح ممنوعیت تردد از اعضای ستاد به ویژه نیروی انتظامی استان خواسته ام که با شدت و قاطعیت مانع از سفر‌های غیرضروری و حضور مسافران غیر بومی به استان شوند.

او با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا همواره بر سختگیری در اجرای شیوه نامه ها تاکید داشته ام، افزود: شرایط مازندران با سایر نقاط کشور متفاوت است و با نسخه واحد نمی‌توان با شیوع کرونا در این استان مقابله کرد.

حسین زادگان گفت:مازندران درتمامی تعطیلات به مقصد سفر پایتخت نشینان و استان‌های همجوار مبدل شده و رشد پدیده‌ای به نام خانه دوم و خوش نشینی را نیز به این سفر‌ها باید افزود.

استاندارمازندران افزود:هیچ استانی درکشور با این حجم تردد درطول سال مواجه نیست و همین امر موجب شده تا هم استانی‌ها همواره انتظار مانع شدن از سفر‌ها را مطالبه کنند.

او گفت:کادردرمان استان و اعضای ستاد کرونا هیچ گاه در انجام وظیفه و سلامت مردم کوتاهی نکرده اند و درتمامی ماه‌های شیوع کرونا پای کار بوده اند.

حسین زادگان با بیان اینکه متاسفانه کرونا و جان مردم بهانه‌ای برای برخی شیطنت‌ها در فضای مجازی شده است، افزود:این حاشیه‌های بی پایه و اساس را به جان خریده ایم و دراجرای طرح ممنوعیت تردد و تعطیلی اصناف کوتاهی نخواهیم کرد.

او گفت:سلامت مردم میدان این رفتار‌های غیراخلاقی نیست و همه درقبال کرونا و زندگی مردم مسول هستیم.
ورودی و خروجی شهر‌ها کاملا کنترل می‌شود

استاندار مازندران گفت:نیروی انتظامی و بسیج از ابتدا تا پایان طرح نظارت ومدیریت بر جاده‌ها را با تلاش شبانه روزی انجام داده و تنها به خودرو‌هایی اجازه تردد خواهند داد که قصد گذر از استان را داشته باشند.

او افزود:ورودی و خروجی شهر‌ها کاملا کنترل می‌شود واجازه ورود داده نخواهد شد.

حسین زادگان با اشاره به نظارت بر فضای شهر‌ها و روستا‌های استان گفت:همکاری اصناف در تعطیلی اماکن عمومی با وجودشرایط دشوار اقتصادی ارزشمند و ستودنی بوده و بیانگر اهمیتی است که بازاریان ما برای سلامت و جان مردم قایل هستند.

استاندارمازندران به نقش رسانه‌ها دراگاهی بخشی و شناخت بهتر مردم اشاره کرد و افزود:از رسانه‌های استان می‌خواهم در اجرای طرح ممنوعیت با مجریان همکاری داشته و با انعکاس انچه درحال انجام است به مردم ارامش خاطر دهند.

استاندارمازندران از همکاری و هماهنگی میان فرماندران، نیروی انتظامی و سپاه در هدایت و مدیریت ممنوعیت‌های اعمال شده قدردانی کرد و گفت:مازندران همواره میزبان شایسته مسافران و گردشگران بوده، اما درشرایط کنونی که سلامتی مردم درخطر است باید به درک متقابل رسید تا زنجیره انتقال کرونا شکل نگرفته وتردد‌ها متوقف شود.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.